Package shell

Class Place

  • All Implemented Interfaces:
    Condition

    public class Place
    extends Branch
    Místo/místnost na mapě hry. Instance Place jsou umístěny v průchodech mezi místnostmi Gate.place, v odkazu na aktuální místnost Placer.place a v odkazu na místnost cílovou Placer.endPlace. Mezi místnostmi lze procházet průchody Gate, které, krom cíle průchodu Gate.place, mohou odkazovat i na podmínku Gate.condition, která podmiňuje úspěšné provedení průchodu příkazem Placer. Východy z místnosti, instance Gate jsou uvedeny v kontejneru gates. Stejně tak předměty jsou v kontejneru things. Aby bylo možné jednoduše tiskout místnost/uzel včetně obou kontejnerů (kompletní výpis místnosti), je třída Place definována jako potomek Branch a v konstruktoru kontejnery umístěny do stromové struktury s dvěma větvemi. Konternery jsou tedy přístupné dvojím způsobem - jako atributy things, gates a jako dvě větve Branch. Příkaz Placer používá oba kontejnery místnosti k aktualizacím Branch.nodes - odkazů na kontejnery příkazů které s nimi pracují. Jedná se o příkazy/uzly Placer.sPlace, Placer.pick, Placer.put a sám Placer.
    See Also:
    gates, things, Branch.nodes, Gate.place, Gate.condition, Placer.place, Placer.endPlace, Placer.sPlace, Placer.pick, Placer.put, Branch.nodes