Package shell

Class All

  • All Implemented Interfaces:
    Condition

    public class All
    extends Branch
    implements Condition
    Sdružuje více podmínek v Branch.nodes - všechny musí být splněny, aby byla splněna tato. Potomkem Branch je proto, že pracuje s kontejnerem Branch.nodes, který pak může být vypisován standardní metodikou. Příklad použití analogicky s kódem v Main.main(java.lang.String[]):
    
     Nodes         bag = new Nodes      ( 5,-1, 2   ); // kontejner - batoh; do batohu příkaz Mover(...) přemístí maximálně 5 objektů a podmínka GroupMin(bag) bude splněna jen pokud budou alespoň 2 stejné
     Nodes  drillsDone = new Nodes      ( 2, 1      ); // kontejner splněných cviků; maxinální množství je 2; minimální 1
     Place      hriste = new Place      ("hřiště"   ); // místnost hřiště
     Place       satna = new Place      ("šatna"    ); // místnost šatna; konstruktor Place vyrobí kontejner všech východů satna.gates
     GroupMin groupMin = new GroupMin   (bag        ); // podmínka minimálního počtu stejných věcí v batohu; koresponduje s Nodes( 5,-1, 2)
     Min           min = new Min        (drillsDone ); // podmínka minimálního počtu odcvičených cviků; koresponduje s Nodes( 2, 1   )
     Node         klic = new Node       ("klíč",true); // klíč, který lze sebrat (přemístit do batohu) příkazem Mover(...)
     Contains  NInN = new Contains(klic,bag   ); // podmínka přítomnosti klíče v batohu
     Nodes    podminky = new Nodes      (           ); // seznam podmínek, při jejichž splnění se otevře průchod mezi šatnou a hřištěm
              podminky.a (groupMin);                   // přidám dílčí podmínku
              podminky.a (min);                        // přidám dílčí podmínku
              podminky.a (NInN);                       // přidám dílčí podmínku
     All           all = new All        (podminky   ); // skupinová podmínka splnění všech dílčích podmínek
     Gate         gate = new Gate       (hriste,all ); // podmíněný průchod na hřiště
           satna.gates.a (gate);                       // přidám průchod na hřiště do kontejneru všech průchodů z šatny
    
     // nyní bude příkaz (viz. Placer) "jdi hřiště" z "šatny" proveden, jen pokud budou v batohu 2 stejné předměty a v seznamu odcvičených cviků bud minimálně 1
     
    See Also:
    Nodes(int max,int min,int groupMin), Nodes(int max,int min), Nodes(), Place, GroupMin, Min, Place.gates, Gate, Nodes.a(shell.Node), Placer, Placer.nodeAction(), Placer.nodeCondition()
    • Constructor Detail

      • All

        public All​(Nodes nodes)
    • Method Detail

      • met

        public boolean met()
        Specified by:
        met in interface Condition
        Overrides:
        met in class Node
        Returns:
        splnění podmínky - všech dílčích podmínek v kontejneru